- Ching Shih - Pemptousía - Nijikai Heist - PUNKERS - Stilstaand - Witte Verf -We Vieren het Toch - Food - Rompslomp - A Night With the Bourgeoisie           - Nancy - ..Hypothesis - De Begrafenis - The Gentlemen - De Eeuwige Slaap - De Partycrasher - Lay ‘em Low - Beau Monde - The Right Way Left - Fatum     - Refractions - Ik ben Levi - Father’s Legacy - Bewegende Kunst - Ventiel - The Last Black Man in Tokyo - Exclusion - To Mexico - Fantasma - Who died in Satartia, Mississippi? - Kung Fuze - Where did Joe go? -



Mijn eindeloze verhalen
Hierboven zie je het meerendeel van de titels die ik geschreven heb of aan het schrijven ben sinds de start van mijn schrijfcarrière in 2016. Sommige lang, sommige kort, vaak als oefening, maar soms ook geproduceerd.

Het begon met een lange film ‘The Gentlemen’ die ik schreef voor een assesment op school. Eerst in Word, uiteindelijk in script-schrijf programma; Final Draft. Hoe dan ook genant als ik het terug lees, maar wel een goede eerste stap. 

Vervolgens schreef ik nog een aantal belabberde korte films. ‘Het Verhoor’ (niet eens hierboven in het rijtje) was de eerste die ook echt gemaakt werd, voor een schoolopdracht weliswaar. Eveneens een genante uitkomst, vast nog ergens online te vinden, mocht je willen lachen.

Uiteindelijk ben ik zoveel gaan schrijven dat ik er handigheid in kreeg en ik werd er op den duur zelfs goed in. Na mijn meewerkstage bij Rinkelfilm in 2019 was daar Ian Ginn, showrunner van dramaserie Keizersvrouwen, die ook wat in me bleek te zien en mij toevertrouwde met een rol als zijn assistent. Sindsdien is mijn schrijven snel gevormd tot wat het nu is en heb ik een plank vol aan verhalen om dat te beamen. 

Mocht je nou benieuwd zijn naar wat van de titels en denken “Dat wil ik lezen!” dan kan dat. Of mocht je denken “Ik wil dat Pim mijn verhaal schrijft!” dan kunnen we het daar eens over hebben. Stuur me in beide gevallen gewoon een berichtje via mijn contact pagina!



poster die ik maakte voordat Guy Ritchie er met de titel vandoor ging... 

© 2021 by Pim Vogels